2014(e)ko otsailaren 25(a), asteartea

                                           UNAI                     

                   
      Kaixo, Unai naiz eta 10 urte ditut.LH 5Bn nabil eta nire andereñoa Lourdes da. Nire anaia ni baino 3 urte zaharragoa da eta DBH 2n dabil.
                         Animalia asko gustatzen zait baina gehien gustatzen zaiten animalia katua da.
                               Katu bat dut"Kiku"izenekoa, oso zaharra da baina sasoi dago.DBHra pasatzen naizenean katu polit eta zintzo bat edukiko dut.
         
             Zapatutan partido bat edo bi egiten ditugu eta gure taldearen izena  ARRANUAK da. Saskibaloian eta eskubaloian ez dugu partido bat ere galdu.
Oso ondo pasatzen dut lagunekin baina batzuetan, denbora gutxi daukadanean ez naiz joaten.Egun denak daukat beteta, baina, hala ere, batzuetan joaten naiz kalera, bi ordu edo gehiago edukitzen badut.
 

                        


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina