2014(e)ko otsailaren 19(a), asteazkena

                         

                                                   MADDI

 Kaixo.
Nire izena Maddi da,10 urte ditut eta Oñatin bizi naiz.
Txantxiku Ikastolan ikasten dut eta ez dut anaia arrebarik.
Lagun asko ditut: Uxue, Izaro, Sara, Maite, Maialen, Olatz, Irene, Irati, Irea...

Nire zaletasunak, skyatzea, mendira joatea, euskal dantzak eta eskubaloia  dira.
Dortoka bat dut, Txopo du izena. Hasieran bi dortoka nuen eta besteak Txipi zuen izena, baina, Txopok, Txipi itsu utzi zuen eta horrela ezin zuen jan. Azkenean, hil egin zen. 

Oso pozik bizi naiz, nahiz eta ez eduki anaia arrebarik, hiru oso zenbaki polita da familia batendako. 
Bueno ba...
                                         AGURRRRR!!!!

                                    

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina