2014(e)ko otsailaren 19(a), asteazkena

EKAIN



                                      EKAIN

Ieup, nik Ekain dut izena, 11 urte ditut, Otsailaren 8an egiten dut urteak Txantxiku ikastolan ikasten dut, 5.maila B, nire andereñoak Lourdes du izena. Oñatin bizi naiz, Zubillaga auzoan.
Anai bat dut Urko izenekoa, nire aitak Javi du izena eta amak Ainhoa.

 Nire zaletasunak futbola eta igeriketa dira. Nire jokalari gogokoena Ibrahim Affelay da, eta igerilari gogokoena Michael Philps. Aloñamendi ekipoan jolastu eta igeritzen dut.
Nire janari gogokoena espagetiak dira eta ondoren pizza.
 

Nire marrazki bizidun gogokoena Sin Chan da, nire ustez munduko
marrazki bizidun politena da.
Nire ekipo gogokoena Aloñaren atzetik, Reala da.
Nire gelako batzuk eta nik ekipo bat daukagu Arranoak izenekoa, kamisetaren kolorea gorria da.










iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina