2014(e)ko otsailaren 9(a), igandea

SARA

                               
Kaixo,  ni  Sara  naiz  eta  10  urte  ditut. Urriaren  10 ean  betetzen  ditut  urteak.Oñatin  bizi naiz eta  Txantxiku  Ikastolan  ikasten  dut.
  Ahizpa  bat  dut  eta  oso  bihurria  da. Ane  du izena  eta  6 urte  ditu. Berak  ere  Txantxiku  Ikastolan  ikasten  du.
 Bi  amandria  eta  aittajuna  ditut  eta  horietako  bat Madalenako  baserri  batean  bizi  da.
 Nire  zaletasunak  igeri  egitea   eta  dantzan  egitea  dira.
Animaliak  asko  gustatzen  zaizkit,  batez  ere,  txakurrak,untxiak  eta  zaldiak.

Txakur  bat  dugu.Lindo  du  izena  eta  arratoi  txakurra  da. Oso  alferra  da,  kaso  egiten   du  baina  ez  da  asko  mugitzen  denbora  osoa  lurrean  jasarrita  dago. Lindok  7  urte  ditu.
Lagun  asko  ditut,  adibidez:Irene,Izaro,Uxue,Maddi etab.
                                                   

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina