2014(e)ko abenduaren 22(a), astelehena

JUUL PROIEKTUA 2014-2015



DRAGOI URDIN BAT  -TOTI MARTINEZ DE LEZEA

Dragoi urdin bat

Dragoi urdin bat
Tippi dragoi normalen kobazulo batean jaio zen, alegia, dragoi haiek denak berdinak zirela esan nahi dut, kolorez berdeak, batzuk handiagoak eta lodiagoak, jakina, eta besteak txikiagoak eta meheagoak.

PENCIL IZENEKO ARKATZ BAT
Tippi dragoi normalen kobazulo batean jaio zen, alegia, dragoi haiek denak berdinak zirela esan nahi dut, kolorez berdeak, batzuk handiagoak eta lodiagoak, jakina, eta besteak txikiagoak eta meheagoak. - See more at: http://martinezdelezea.com/ipuinak/un-dragon-azul-dragoi-urdin-bat/#sthash.wOrU9MM3.dpuf

27 iruzkin:

  1. Nik ipuin hau gustora irakurri dut.
    Marrazkiak ez dira oso errealak baina politak dira

    ErantzunEzabatu
  2. Niri ipuina asko gustatu zitzaidan .Ipuina ez zen oso erreala baina oso polita izan zen

    ErantzunEzabatu
  3. Nere ustez, ipuin haxe oso polita da, niri behintzat asko gustatu zait.
    Nahiz-eta nere ustez apur bat umeentzat izan asko gustatu zait ipuina.
    Gainera oso originala izan da ipuna.

    ErantzunEzabatu
  4. Nire ustez, liburu hau gehiago umeentzako da, baina oso gustoa irakurri dut, eta oso zamur irakutzen da, baina irudiak ez zaizkit asko gustatzen badaude beste marrazki politagoak beste liburuetan.

    ErantzunEzabatu
  5. Nire ustez ipun hau umeentzat da gehiago guretzako baino, baina niri gustatu zait eta gainera hitz oso samurrak zituen ulertzeko. Marrazkiak polita ziren baina marrazki horiek umeentzako ziren nire ustez.

    ErantzunEzabatu
  6. polita zen eta gustatu zait baina umeentzako zen

    ErantzunEzabatu
  7. Niri asko gustatu zait ipuina marrazki politak ditu eta historioa ere polita iruditu zait

    ErantzunEzabatu
  8. Niri ez zait bi ipuinak guztatu.Nire uztez umeendako dira bi ipuinak.Marrazkiak ere ez dira oso politak.

    ErantzunEzabatu
  9. Ipuin hauek umeendako da nire ustez ez zait gustatu asko baina marrazkiak ondo daude eta luzeagoak izatea hobeto.

    ErantzunEzabatu
  10. Nire uztez ipuina oso polita izan da,nahiz eta marrazkiak ez izan oso errealak baina bueno.
    Oso polita izan da liburua eta merezi du irakurtzea!!!

    ErantzunEzabatu
  11. Oso polita zen ipuina eta entretengarria.Marrazkiak nahiko infantilak ziren baina orrek ez du inportantziarik.
    Oso polita zen.Irakurri!!!

    ErantzunEzabatu
  12. oso polita iruditu zait ipuina eta marrazkiak nahiko infantilak ziren ipuina luzeagoa balitz hobe.

    ErantzunEzabatu
  13. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  14. Oso polita iruditu zait baina umeentzako liburua ematen zuen eta ez zen oso luzea. Asko gustatu zait.

    ErantzunEzabatu
  15. liburu polita da pixkabat umeeentzako baina berdin- berdin politak ziren ezingo nuen imaginatu arkatz baten bizitza horrelakoa izan daitekeenik

    ErantzunEzabatu
  16. Egileak iruzkina kendu du.

    ErantzunEzabatu
  17. Niri bastante politak eta dibertigarriak iruditu zaizkit, baina oso motzak eta txikiagoentzako direla iruditzen zait.

    ErantzunEzabatu
  18. Ipuin oso politak dirá biak eta marrazkiak oso ondo eginak baina txikientzat direla iruditu zaizkit, luzeagoak izatea gustatuko litzaidake

    ErantzunEzabatu
  19. "Pencil izeneko arkatz bat" ipuina, asko gustau zait baina oso motza zen, eta gogoz gelditu naiz gehiago irakurtzeko.

    ErantzunEzabatu
  20. "Pencil izeneko arkatz bat " ipuina oso motza zen eta ez dago abenturarik eta "Dragoi urdin bat "berdina.

    ErantzunEzabatu
  21. Bi ipuinak oso motzak ziren , ez zait gustatu pencilen ipuina baina dragoiarena ondo zegoen. Nire ustez ipuinak oso umeendakoak ziren.

    ErantzunEzabatu
  22. Bi ipuinak oso motzak ziren, niri Pencilen ipuina ez zait asko gustatu. Dragoiarena politagoazen, baina bi ipuinak iruditu zait umeendakoak zirela.

    ErantzunEzabatu
  23. ASKO GUSTATU ZAIT DRAGOIAREN IPUINA

    ErantzunEzabatu
  24. Niri ipuin hau asko gustatu zait. Oso istori arrazoitua da. ze, pertsona edo animalia diferenteak, berdinak direla esaten du.

    ErantzunEzabatu
  25. niri asko gustatu zaitz dragoi urdin bat ipuina eta marrazki politak ziten

    ErantzunEzabatu
  26. Niri liburu hau asko gustatu zait . Zela jokatu behar dugun eta zela jokatzen dugun irakasten du. DRAGOI URDIN BAT.

    ErantzunEzabatu
  27. oso polita iruditzen zait baina umeentzak dira ipuinak

    ErantzunEzabatu