2014(e)ko abenduaren 12(a), ostirala

EUSKARAREN EGUNA

Euskararen egunean LHko hirugarren zikloko ikasle guztiok sei taldetan banatu ginen eta geletan antolatutako ekintza desberdinetan parte hartu genuen. Hauek dira antolatutako ekintzak: ZIFRA ETA LETRAK, HITZ POLITAK, KARAOKE, PIKI HITZA, ESAERA ZAHARRAK eta IMINTZIOKA. Oso ondo pasatu genuen.

6 iruzkin:

  1. Oso ondo pasatu nuen egun horretan.Hainbeste jolas eta guztiak euskaraz izatea asko gustatu zitzaidan.Diskoteka ondoen pasatu nuen .

    ErantzunEzabatu
  2. Egun hartan oso ondo pasatu nuen lagunekin .Goiz osoa hainbat jolas eginez igaro genuen .Taldeak 5.mailakoekin nahastuta ziren,oso esperientza ona izan zen.

    ErantzunEzabatu
  3. Euskararen egunean oso ondo pasatu nuen. Jolas dibertigarri pilo bat zeuden talde zoragarriekin.Oso ondo pasatu nuen nahiz eta ez egon guk nahi genuen taldetan. Oso ondo egon zen beti bezala. Neuri gehien karaokea gustatu zitzaidan.

    ErantzunEzabatu
  4. Euskararen eguna oso ondo egon zen. Jokuak politak eta dibertigarriak ziren . Joku denetatik geien gustatu zitzaidana parejak topatzea zen .Oso esperientzia polita izan zen.

    ErantzunEzabatu
  5. oso ondo pasatu nuen Euskararen egunean barre asko bota nuen.

    ErantzunEzabatu
  6. Euskararen eguna oso debertigarria izan zen.Oso ondo pasa nuen egun orretan. Jokuak oso dibertigarriak izan ziren baina niri naiz eta joku denak politak izan gehien karaokea gustatu zitzaidan.

    ErantzunEzabatu