2014(e)ko abenduaren 12(a), ostirala

"NUESTRA GALERÍA DE ARTE" PROIEKTUAREN AURKEZPENA 6A






LAS SIETE ARTES- VISITA A ARÁNZAZU SAKATU


NUESTRA GALERÍA DE ARTE  SAKATU


NUESTRAS  ESCULTURAS  SAKATU 


NUESTRAS  RESEÑAS  BIOGRÁFICAS  SAKATU



9 iruzkin:

  1. Neri oso polita iruditu zitzaidan eta gainera dena oso ondo joan zen.Lan handia ere egin genuen. aupa gu!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Oso ondo egin genuen dena, primeran.Hasieran uste nuen gaizki urten behar zela, baina dena bukatu eta lasai egon nintzen hortik aurrera.Aita amari egin genionean ez zen perfekto urten.

    ErantzunEzabatu
  3. Lan hau oso interesante iruditu zait eta espero dut kure presentacioa eta galeria ikusi baduzuei suen guztokoa izatea.

    ErantzunEzabatu
  4. Dena oso ondo joan zen,oso ondo pasatu nuen. Ezkerrak ez ziren nire gurasoak etorri bestela lotsa gehiago edukiko nuen. Presentazioa hasi baino lehenago oso urduri nengoen.

    ErantzunEzabatu
  5. Lana oso polita eta landua izan zen, dena ondo eta ikasia genuela ikusi zen.Harro zentitu nintzen lanarekin. Ni eta jende asko geizki irtengo zela pentsatsen genuen baina ondo irtenzen.

    ErantzunEzabatu
  6. Dana oso ondo joan zan eta nire ustez dena oso polita geratu zen.
    Aupa gu, Euskal Herria ta gure galerixia!!!!!

    ErantzunEzabatu
  7. Lana oso polita iruditu zitaidan. Ordu asko egin genuen lan hau egiteko eta aurkezpenean dena oso ondo joan zen eta oso pozik nago aupa gu !!!!

    ErantzunEzabatu
  8. Oso ondo pasatu genuen gehien gustatu zitzaidana eskulturak egitea izan zen oso ondo egon zen!!!

    ErantzunEzabatu
  9. oso polita baina ni bastante nerbioso nengoen baina dena ongi irten zen dena.

    ErantzunEzabatu