2014(e)ko urtarrilaren 22(a), asteazkena

PATZIKUREN PROBLEMAK

Pozik eta alai bizi da Patziku gurasoekin, Adele txikia jaio den arte: izan ere, beti negarrez, edo korroskadaka, edo titia xurgatuz ari den gauza horrek hankaz gora jarri du Patzikuren bizitza. Baina neska bat ote da Adele? Patzikuk dinosauro itxura susmagarria hartzen baitio…

3 iruzkin:

  1. Nire uztez patzikuren problemak oso garrantzitxuak eta politak iruditu zaizkit. Ipuina
    .barregarria ere izan da.Eta dibertigarria iruditu zait.Eta oso ondo pasatu dut pazikuren problemak irakurtzen.Oso luzea izan da ipuina baina entretenigarria izan da.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso gustuko dut orain ipuina.
    Oso motza iruditu zait, bates ere kapituloak.Oso problema garrantzitzuak dira, nik naiko nuke orrelako prolemak edukitzea.
    Imajinaziosko ipuina da, nire ustes.

    ErantzunEzabatu
  3. Nire ustez Patzikuren problemak ipuina oso polita iruditu zait baina niretzat pixka bat aspergarria izan da. Oso barregarria iruditu zitzaidan Patzikuri bere arreba Adele brakosauro bat iruditzea baita brakosauroen familia batera eramatea Adele (benetan ez zuela eraman Adele).

    ErantzunEzabatu