2014(e)ko urtarrilaren 22(a), asteazkena

MILA MAGNOLIO LORE

zenburua: Mila magnolia lore
Egilea: Miren Agur Meabe Plaza
Argitaletxea: Gero
Argitalpen data: 2010
Ilustratzailea: Eider Eibar Zugazabeitia
Orri kopurua: 32 orrialde


Laburpena:
Ume bat erietxean dago eta hango bizipenak kontatuz pasadizo laburrak biltzen ditu liburuak. Alboan beti olerki bat agertzen da eta marrazkiek testuari laguntzen diote.

Adina: 12tik gora

7 iruzkin:

  1. Neri asko gustatu zait baina ez zen oso samurra ulertzeko agian nik irakurtzeko oso motza zen.

    ErantzunEzabatu
  2. Niri ez zait asko gustatu liburu hau baina oso samur irakurri dut oso testu gutxi duelako. Gainera pixka bat aspergarria izan da liburua eta ez dut oso ondo ulertu.

    ErantzunEzabatu
  3. Ipuin hau ez zait asko gustatu.Ez zen oso zaila irakurtekoa, bastante samurra izan da.
    Beste alde batetik poemak ez dira izan hain samurrak ulertzeko. Marrazkiak txarrak ez dira izan, beste ipuin batzutan politagoak aurkitu ditut baina oso txarrak izan direla ere ezin da esan. Espero dut beste ipuin batzuk politagoak izatea.

    ErantzunEzabatu
  4. Nire uztez "Mila magnolio lore" ez zait asko guztatu oso samur irakurten da bai baina ez dut ulertu asko.

    ErantzunEzabatu
  5. Oso polita irudito zait "MILA MAGNOLIA LORE" ipuina baina, oso motza iruditu zait. Marrazkiak asko erakarri naute, ez zeuden oso ondo eginda baina asko gustatu zaizkit.Umea nola ospitalean zegoen ikusi dut eta idazleakIRUDIMEN handia duela iruditu zait.ANIMA ZAITEZTE ETA IRAKURRI IPUIN HAU!!!!

    ErantzunEzabatu
  6. Ez zait asko gustatu``MILA MAGNOLIA LORE`` oso samur irakurtzen da eta ez dut oso ondo ulertu.

    ErantzunEzabatu
  7. Ez zait batere gustatu. Aspertu egin nahiz eta infantila iruditu zait.Ori bai, oso erraza zen irakurtzeko baina, olerkiak ez ditut ulertu.

    ErantzunEzabatu