2014(e)ko urtarrilaren 22(a), asteazkena

FELI ETA FILO

Feli eta filo. Aspaldiko lagunak dira Feli eta Filo, ttiki-ttikitatik dira elkarren lagun.Txikitatik etxe bereko eskaileretan gora eta behera.Txikitatik etxe atariko parke berean, haurtzaindegi berean… Biak bizkor amorratuak. Arrunt biziak eta kementsuak. Eta batez ere, lagunak, oso lagunak. Eta..

6 iruzkin:

  1. Oso polita izan da baina oso laburra. Oso interesgarria izan da baina ez nuen pentsatzen Feli eta Filo neskak izango zirenik eta gainera bi neska motorrean ibiliko zirenik gainera txiki-txikitatik oso harrituta geratu nintzen ipuina irakurtzen hasi nintzenean baina oso ipuin interesgarria iruditu zitzaidan eta oso polita.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso polita iruditu zait bi lagunak oso ondo konpontzen zirelako eta zerbait pasatu eskero aurrera jarraitzen zutelako.

    ErantzunEzabatu
  3. Oso polita iruditu zait baina laburra ere izan da eta nik pentsatsen nuen Feli eta Filo mutilak zirela baina neskak ziren.

    ErantzunEzabatu
  4. oso maraski politak dituelako gustatsen sait.

    ErantzunEzabatu
  5. Oso polita izan da. Marrazki oso dibertigarriak ditu eta oso barregarriak. Nire ustez ni eta nire lagun batzuk bezalako bihurriak dira. Oso barregarria iruditu zait 10 urte zituztenean autoa eskatzen hasi zirela eta aita amek ezetz esan zietenean. Nik pentsatzen nuen mutilak zirela eta oso arraroa zela.

    ErantzunEzabatu
  6. Oso polita izan da nire ustez baina, mutilak baziren errealistagoa izango zen. Oso motza izan da, nik beintzat egun batean irakurri nuen. Neska politak ziren baina, politagoa zen feli. Galdu egin zuenean, Felik soberan zegoela uste dut.

    ErantzunEzabatu