2014(e)ko maiatzaren 26(a), astelehena

TRAUTI TALDEKO KIDEEKIN

TRAUTI elkarteko kideekin solasaldia interesgarria izan genuen. Ikastolan izan ziren eta gure herrian ezgaitasunen bat dutenek bizi duten egoeraz hitz egin ziguten. Arreta handiz jarraitu genituen sentsibilizazio saio horietan Rafael Kortabarriak eta Mikel Etxezarretak eman zizkiguten azalpenak eta agertu zituzten esperientziak. Eskerrik asko Rafael eta Mikel!!

17 iruzkin:

  1. Gauza interesgarri asko ikasi genuen Rafa eta Mikelengandik. Euren eguneroko bizitzan gauzak nola egiten zuten ere azaldu ziguten eta gauza asko ikasi nuen nik eurek esan zutenarekin. Gustatuko zitzaidakeen berriz eurekin egotea.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso interesgarria izan zen Rafael,Mikel eta Karmeleren bisita.Denok egin genion galderaren bat,errepikatuta ez bazegoen.Oso majoak ziren eta Rafael eta Mikel ezagutzen nituen.Bukaeran Rafaelek kuaderno moduko gauza batzuk banatu zituen.Oso interesgarria izan zen euren ohiko bizitzari buruz zertxobait ikastea eta eurekin hitz egitea.Gehienok ondo pasatu genuen nire ustez.

    ErantzunEzabatu
  3. Oso interesgarria izan zen Karmele,Mikel eta Rafaren bisita .
    Gauza asko ikasi nituen, adibidez, gutako edozeineri gertatu ahal zaiola olako gaitzen bat.
    Euren eguneroko bizitza ere kontatu zuten eta asko gustatu zitzaidan.

    ErantzunEzabatu
  4. Galdera asko egin genizkien bai Mikeleri eta Rafari.Galdera denak erantzun ziguten.
    Esan ziguten gauzak guztiak, oso-oso interesgarriak ziren.
    Egun artan gauza asko ikasi nuen.

    ErantzunEzabatu
  5. Gu, gure ikastolako aretora joan ginen galdera batzuk egitera.
    Oso urdurik nengoen besteak ez dakit baina nik beitzat urdurik nengoen, etorri direnak Mikel, Rafael eta Karmele ziren.
    Galdera batzuk zaila zirudien,Rafak ezan noskun 40-42 urtekin kotxean pikinka pikinka itsutu egin zela, eta Mikelek berris txikitan ankako muskuluak kantzatu egin zirela eta buruaren muskuluak ezik beste danak infektatuta zeukan.

    ErantzunEzabatu
  6. Oso ondo pasatu genuen trauli taldekoekin:Mikel,Rafael eta Karmele.Gauza interesgarri asko ikasi genuen.Eta konturatu ginen ,euren bizitza zaila zela.Guztatuko zitzaidan berriro etortzea.

    ErantzunEzabatu
  7. Oso interesgarria izan zen dena. Rafaelek eta Mikelek bizitzari nola egiten zuten aurre ezan zigunean bates ere. Oso tristea da euren bizitza. Ala ere oso posik ziruditen gurekin zeudenean. Nik barre pila egin nuen nire aittittari Xolonpo deitzen diola jakinda.

    ErantzunEzabatu
  8. Oso arrigarria izan zen zeuken arazoarekin ola egotea. Euren bizitza kontatzea ni arrituta gelditu nintzen eta euren azalpenak iterezanteak izan ziren neretzat beintzat.

    ErantzunEzabatu
  9. Oso polita izan zen Mikel, Rafael eta Karmele etorri zen momentua, gauza asotaz enteratu giñen. Oso ezperientzia polita izan zen. Galderak egin genituen momentuan oso urdurik sentitu nintzen, eta orduantxe, lagun berriak egin genituen.

    ErantzunEzabatu
  10. Oso harrigarria zen zeukaten arazoekin ikustea zelan aurre egiten zuten bizitzari jakitea, galdera asko egin genion, eta denak erantzu ziguten.Bebaita biei zelan sortu zitzaioten desgaitasuna kontatu gintuen ,aurrerantzean ikusten ditudanean saiatu egingo naiz laguntzen!

    ErantzunEzabatu
  11. Nik ez nuen uzte Mikel pertzona hori, zela askotan ikusi dut kalean baina ez nekien hori zela. Orain Mikel ikusten dudanean kalean badakit nor den .Lehen ez nekien zer gaixotazun mota zeukan eta pentsatzen nuen berba ere ezin zuela egin .
    Rafaelek berriz banekien gaixotazun hori zeukala baina ez xehetasun guztiekin .Nire uztez oso interesgarria izan zen.Nik ez nuen uzte itxuentzako zela zebrabide aurrean zeuden bolatxo horien .
    Asko ikasi nuen !!!!!

    ErantzunEzabatu
  12. Asko interesatu zitzaidan euran bizimodua euren ikuspuntutik ezagutzea eta zer gaixotazun zuten jakitzea.Galdera asko eta asko egin genion eta eurek ahal zuten galdera denak erantzun zuten.

    ErantzunEzabatu
  13. Oso ondo pasatu nuen trauti taldeko kideeki, pilabat galdera
    egin genizkion eta Rafaelek eta Mikelek galdera denak erantzun
    zigun. Galdera denak erantzun eta gero argazki bat atera genuen denok Rafael eta Mikelekin.

    ErantzunEzabatu
  14. Oso interesgarria iruditu zitzaidan , gainere galdera asko egin genituen eta denak erantzun ziguten .
    Asko gustatu zitzaidan eta esperientzia hori berriro errepikatuko nuen.

    ErantzunEzabatu
  15. Denbora ona pasa nuen trauti taldekoekin, galdera asko egin genuen, ni ez nuen esagutzen Rafa, baina Mikel bai, ez nekien bere izena denbora ona izan nuen informazio asko jaso nuen oso guztora egon nintzen.

    ErantzunEzabatu
  16. oso ondo pasatu genuen Rafael eta Mikelekin. gauza asko ikazi genuen elbarrituen bizitzari buruz. Eta ez da pentzatzen nuen moduko erraza. Ezkerrak laguntzileak dituztela. Orain euren laguna naiz eta ikusten dituzten egun deneta zaludatzen diet.

    ErantzunEzabatu
  17. Oso interesgarria iruditu zitzaidan Rafa eta Mikel nola bizi diren ezagutzea. Niri ez zitzidan gustatuko beraiek duten gaixotasuna edukitzea, zeren ez nukeen jakingo zer egin. Oso ondo pasatu nuen eta asko gustatu zitzaidan.

    ErantzunEzabatu