2014(e)ko maiatzaren 27(a), asteartea

5.MAILAKOAK NESTLEN


Nestle, izozki lantegia, bisitatu genuen. Bertan, izozkiak nola egiten zituzten ikusteko aukera izan genuen eta
bukaeran,  dastatu genituen. Oso goxoak zeuden!!!

Handik Zuhatzara joan ginen. Zuhatzan uretako ekintzak egiteaz gain, alkarrekin jolastuz, harremanak sendotzeko aukera izan genuen.

21 iruzkin:

  1. Nik oso ondo pasatu nuen Nestlen, gauza asko ikasi genuen. Gauza gehienak nik ez nituen ezagutzen eta gauza berriak ikusi nuen.
    Bukaeran jan genituen helatuak oso goxoak zeuden. Esperientzia hori berriz errepikatuko nuke .

    ErantzunEzabatu
  2. Nestlera iritsi ginenan makina pilabat ikusi genituen izozkiak egiten .
    Ondoren, leku hotz-hotz batera sartu ginen, sartutakoan ez zegoen hainbeste hotz baina denbora pixka bat egon ondoren hotz egiten zuen.
    Oso ondo pasatu genuen.

    ErantzunEzabatu
  3. Oso ondo pasatu nuen nestlen.Han gizon bat ezagutu genuen eta tontokeriak egiten hasi zen.Izozkiak ere jan genituen.Izozkiak jan baino lehenago izozkiak nola egin eta nola sartzen zituzten kaxetan ikusi genuen.Bakoitzak bi izozki jan genituen.Bideo bat ere ikusi genuen.Nire ustez denok pasatu genuen ondo hango pertsonak oso majoak bait ziren.Oso oso dibertigarria izan zen.

    ErantzunEzabatu
  4. Goxotik aparte ikusgarriak ziren hango makiña erraldoiak, asko gustatu zitzaidan!!!
    Gainetik oso ondo antolatuta eta ezplikatuta zegoen,zelan ez, izozkiak goxoak baino goxoago zeuden.

    ErantzunEzabatu
  5. Oso ondo pasatu nuen Nestle fabrikan.Gauza berriak ikusi nuen.
    Gauzak oso interesgarriak ziren . Makina gehienak oso bitxiak eta handiak ziren.
    Ondoren izozkiak jan genituen. Oso gozoak ziren !!!!!!

    ErantzunEzabatu
  6. Oso ondo pasatu nuen, gainera oso interesgarria izan zen . Gainera Nestleko txiringitoko elatuak, oso gozoak zeuden batez ere pirulo.Baina fantsamikoz ere ez zegoen hain txarra.Baita esan ziguten, prozezuko zati batean, zero azpitik 30 zegoela eta gu mangamotzetan geunden . Dibertigarria izan zen, pirulo eta horrelako gauzak nola egiten zuten ikustea.

    ErantzunEzabatu
  7. Gu, nestle izozki lantegira joan ginen ikustera nola egiten zuten izozkiak.Makina billabat zeuden eta baita robotak,leku batean 20 gradu azpitik zegoen.Oso ondo pasatu genuen, gainera lantegia ikusi eta gero elauak jan genuen

    ErantzunEzabatu
  8. Oso ondo egon zen, bideoan ondo adierasita zegoen dena. Ez nuen zinistu zero aspitik 30rrera geudenik.
    Bestalde, izozkiak oso gozoak zeuden, nik kitkateko izozkia jan nuen. Gehienak pirulo jan zuten. Dekorasioa ere, iglua, pinguinoak... oso ondo zeuden.
    Oso interesgarria izan zen dena.

    ErantzunEzabatu
  9. Nire ustez oso polita izan zen, ezperientzia politenetarikoa. Nire ustez, momenturik onenetarikoak, 15 gradu zero azpitik pasatu giñen momentua eta izozkiak jan genuen momentua izan ziren, gainera, nahi zuenak izozki bat baino gehiago jan ahal zuen.

    ErantzunEzabatu
  10. Niri asko gustatu zitzaidan Nestlera joatea han elatuak jan genuelako eta oso gozoak zeudelako.Horrez gain oso ondo ulertu nuen prozesua eta polita iruditu zitzaidan ikustea nola egiten ziren elatuak.Baina leku batean otz pixka bat egiten zuen eta lankideak erropa askorekin zeuden.

    ErantzunEzabatu
  11. Oso ondo pasatu genuen eta izozki asko jan genuen. Fabrikan otz haindia egiten zuen 30 gradu azpitik. Makina asko zeuden eta makina bakoitzeko gutxi gora bera bi edo hiru pertsona zeuden.





    ErantzunEzabatu
  12. Oso ondo pasatu nuen nestlen. Fabrika oso polita zen,turistentzat bide bat zegoen eta bide horretatik hia fabrika dena ikusten zen,makina pilabat izozkiak egiten zutenak,izozkiak izozten ziren lekua,sartu egin ginela eta hotz pilabat zegoena eta robot batzuk ere ikusi genituen.Nestle fabrikatik irten eta gero ondoan zegoen parke batera joan ginen eta bi izozki eman ziguten.

    ErantzunEzabatu
  13. Nik oso ondo pasatu nuen nestle izozki fabrikan. Lehenik bideo bat ikusi genuen, nestleren bizitzarena zen. Makinak oso flipanteak ziren, ondo zeuden kaxak pasatzen usten ituen, baina gaizki zeudenak metal zati batek gopea eman eta kampora bidaltzen ztuen. Leku batean 22 gradu zero aspitik egiten zuen eta orren ondotik pasatu ginen. Azkenik kanpora joan ginen eta bi elatu jan genituen bakoitzak, nik jan nituenak piruloa eta maxibom triple chocak izan ziren.

    ErantzunEzabatu
  14. Momentu ona pasa nuen Nestle helatuen fabrikan, oso inetesgarria iruditu zitzaidan,
    pila bat makina zeuden, eta makina bat asko guztatu zitzaidan eskuenak zituena. Gero 0 azpitik
    30 gradu zeuden, ondoren irten egin giñen eta Nestle fabrikako txiringitoan helau bat artu
    genuen pirulo, eta ondoren fantasmikosak artu genuen, eta gero autobusean sartu eta zuatzara abiatu giñen.

    ErantzunEzabatu
  15. Asko gustatu zitzaidan Nestle, gehienez makinak.Impresionatu egin zidaten makinak.
    Prosezuak ondo ulertu nituen eta ez nuen pentsatzen horrela egiten zenik. Lanean haimbat pertsona zeuden lan eta lanegiten.
    Bestela, oso gozoak zeuden elatuak.

    ErantzunEzabatu
  16. Esperientzia hori oso polita izan zen niretzat.Asko ikasi genuen eta oso interesgarria izan zen.Horrez gain, makina asko ikusi genuen eta denak oso handiak ziren.
    Bukaeran bakoitzari izozki ba eman ziguten eta askar bukatzen bagenun eta denbora ematen bazigun bigarrena hartu ahal genuen.

    ErantzunEzabatu
  17. Nestlera iritsi ginenean, urduri sentitzen nintzen, baina oso ondo pasatu nuen.
    Lehenengo bideo moduko bat ikusi genuen, eta gero fabrika ikustera joan ginen.
    Jente pila bat zegoen lanean, eta makina pila bat zeuden.
    Fabrika ikuseten bukatu ondoren, bakoitzak izozki bat jan genuen.

    ErantzunEzabatu
  18. Ilusio handiarekin joan nintzen Nestle izozki-lantegira. Oso dibertigarria izan zen izozkiak nola egiten zuten ikustea. Iglu antzerako batean sartu ginen eta kartel batean jartzen zuen,barruan,30º zero azpitik egiten zuela. Hasieran ez zen igartzen barruan egiten zuen hotza baina poliki-poliki igartzen joaten zinen. Bukaeran eskaileretatik jaitsi eta kanpora irten ginen. Han izozkiak aukeratu eta jan egin genituen. Oso esperientzia polita izan zen.

    ErantzunEzabatu
  19. Eskurzinorako eguna zen eta nik ez nintzen gogoratu Nesttlera joan behar ginela zuatza baino lehenago.
    Bi emakume seuden eta Nesttleren bisitza eta zela egin ziren izozkiak bukaeran bi izozki algebela jan nire uztez bidaiarik politena zela.

    ErantzunEzabatu
  20. Nestle izozki lantegira joan giñenean oso ondo pasatu nuen. Lehenengo nestleko pelikula bat ikusi genuen eta oso ondo esplicatzen zu ten eta gure andereñoak guri argaskiak egiten ibil ziren. Ikusi eta gero makiñak ikustera joan giñen ikaragarria isan zen makiñak ikustea, eta langileak nola egiten zuten lana. Orko langile batek makiñak nola funtzionatzen zuten esplikatzn zuten. Pasiluaren bukaeran iglu bat zegoen eta ortik joaten basiñen ate bat zugoen. Ate ortatik igarotzen ziñenean pasilo txiki bat zegoen eta pasiloaren bumaeran beste ate bat zegoen . or 16º gadu zeuden . Ondoren izozkiak eman ziguten jateko eta gero joan egin giñen.

    ErantzunEzabatu
  21. Oso ongi pasatu nuen Nestlen eta oso polita zen. Gizon bat ezagutu eta oso majoa zen eta argazki pilo bat atera genituen gero bideo bat ikusi genuen eta oso polita zen.
    20 gradu zero azpitik egon ginen eta gero zuatzaruntz jon ginen.

    ErantzunEzabatu