2014(e)ko martxoaren 7(a), ostirala

                                                                    JON


Kaixo, nire izena Jon da eta hamar urte ditut.Oso pozik bizi naiz Oñatin nire arreba, nire ama, eta nire aitarekin.

Asko gustatzen zait futbolean jolastea eta porteroa naiz.Gehien gustatzen zaidan porteroa Gianluigi Buffon da.Oso ona da nire ustez.Nire beste zaletasunetako bat komiki eta liburu zaharrak irakurtzea da.Nire aita bizi zen urtekoak.Futbolean porteroez gain nire jokalaririk gustukoena Andrea Pirlo da, Buffonen moduan italiarra.Futbola apartez jatea ere asko gustatzen zait eta janari gehienak gustatzen zaizkit.Gehien gustatzen zaidan janaria sopa da.Niretzat sopa jatea zeruan egotea moduan da.

Gustatzen ez zaidan gauzetako bat brokolia da, ez zait ezer gustatzen.Nazka ematen dit.

Nire familiako tio, tia, primo eta prima asko ez ditut ezagutzen eta nire aitona bat ni jaio baino lehenago hil zen.Orain oso pozik bizi naiz nire familiarekin Oñatin jolasten eta ikasten.








                                                                                                                        Gianluigi Buffon             

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina