2014(e)ko martxoaren 7(a), ostirala



                                                                      IRATI


Kaixo, nire izena Irati da 10 urte ditut .  Nire ama, aita, ahizpa eta ni etxe batean bizi gara. Txakur bat dugu 12 urtekoa .Beste etxe batean nire aitaita bizi da berak 97 urte ditu.
 Niri gimnasia erritmikoa gustatzen zait edo ballet egitea .    Ni Txantxiku ikastolan nabil ikasten eta Lurdes da nire irakaslea. Ikastolatik gehien gustatzen zaidana gorputz heziketa eta  plastika dira.                                                                                                                                                                                                                                                                              

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina