2013(e)ko abenduaren 19(a), osteguna

ZERU GANGA BEHATZEN

Unibertsoa gaiari buruzko jarduera osagarri gisa, Manu Arregik, Ilatargi taldeko kideak, gaiari buruzko azalpenak eman zizkigun gelan, eta saio hori bukatzeko plazan ur-suziria bota zuen. Benetan ikusgarria!
Horrez gain, Ilatargi taldekoek ekarri zituzten tresnekin, zeru-ganga behatzeko aukera izan genuen Torealde inguruan.

2 iruzkin:

  1. Oso ondo pasatu nuen egun orretan
    eta oso argazki politak dira .
    Ondoren gaba orretan oso ondo pasatu nuen Manurekin izarrak ikusten.

    ErantzunEzabatu
  2. Oso esperientzia polita izan zen zerua behatzea, gainera bi botilekin egindako koete hori oso originala iruditu zitzaidan .
    Gauean oso ondo pasatu nuen, pixka bat hotz egiten zuen, ni 20:30 alderarte egon nintzen Torreauzon gainera Júpiter nola irteten zen ikusteko aukera eduki nuen.

    ErantzunEzabatu