2013(e)ko abenduaren 19(a), osteguna

HISTORIAURREA - IBARRAUNDI MUSEOAN

Txanela proiektuko bigarren unitate didaktikoan historiaurrea landu genuen, eta testuinguru horretan azaroaren 11n eta 12an IBARRAUNDI museoa bisitatu genuen, eta bertan, gaiari buruzko azalpenak jaso ondoren, hainbat  tailerretan parte hartzeko aukera izan genuen, Oso interesgarria izan zen esperientzia.

8 iruzkin:

  1. asko guztatu zitzaidan tailer oso interesgarriak egin genituelako

    ErantzunEzabatu
  2. Oso ongi pasa nuen tailerrak egiten eta asko gustatu zitzaidan egin genuena.Ez zitzaidana gustatu berba asko egiten zutela da eta horrenbeste denbora entzuten eta entzuten aspertu egin nintzen.Denbora librean oso ongi pasa nuen gauzak ikusten.

    ErantzunEzabatu
  3. Ez zen gaizki egon baina ondoen egon zena sua egiteko tailerra zen.
    Han asaltzen zegoen mutilak oso-oso poliki hitz egiten zuen eta asko aspertu nintzen.
    Beste gauza bat gustatu zitzaidana 20 miñutuak izan ziren libre eduki genituen eta erromatarren trajeak pisu handia zuen.

    ErantzunEzabatu
  4. Bastante aspergarria egin zitzaidan zergatik asko itzegiten zuten, baina lehenengo jokua dibertigaria egin zitzidan. Gaiñera tailer asko guztatu zitzaidan ,eta oso interesgarria izan zen sua nola egiten zuten lehen gizakiak .Gu zaillatu giñen baina nik beintzet ez nuen lortu.

    ErantzunEzabatu
  5. Ez zen oso gaizki egon baina azalpenetan aspertu egin nintzen, gizonak oso-oso poliki hitzegiten zuelako .
    Baina berriz tailerretan oso ondo pasatu nuen eta ez nintzen aspertu, gainera harriekin egintako torreak gure taldean ez zen baterez erori .
    Baina gehien gustatu zitzaidan gauza guk eduki genuen 20 miñutu libreak izan ziren.

    ErantzunEzabatu
  6. Nere ustez ere oso aspergarria izan zergatik
    pilabat berba egiten zuten.
    Baina gero oso ondo pasatu nuen tailerrak egiten.

    ErantzunEzabatu
  7. Ez zen gaizki egon. Gehien gustatu zitzaidana taldetxotan egin genituen tailerrak izan ziren. Teoria bastante aspergarria egin zitzaidan. Ez genuen denbora asko eduki tailerretan ibiltzeko eta denbora gehiago egin genuen historia entzuten. Beste alde batetik detaile guztiekin hitz egiten zuten.

    ErantzunEzabatu
  8. Hasieran informazioak aspertu egin ninduen ,azalpena ematen bukatu eta gero 20 minutu libre eduki eta gero tailerrekin hasi ginen. Tailer asko eduki genuen baina gehien gustatu zitzaidan tailerra su harriena izan zen.

    ErantzunEzabatu